Erasmusbrug Rotterdam

Over Targets2Reach

Targets2Reach is in 2012 opgericht door Anita Pauwels

Wie is Anita Pauwels?

Als 18-jarige koos ik voor de wetenschappelijke opleiding Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit. Deze studie heeft mij gevormd tot wie ik nu ben. Een zelfstandig autonome denker die gepassioneerd werkt vanuit wetenschappelijk onderbouwde theoretische modellen. Na een aantal jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, heb ik de overstap gemaakt naar de farmaceutische branche waar ik lang in commerciële functies voor verschillende gerenommeerde farmaceutische bedrijven heb gewerkt. Hier heb ik geleerd hoe je producten en diensten verkoopt, hoe je relaties met je klanten opbouwt, hoe je gekozen doelen realiseert en bijeenkomsten organiseert.

In de opvoeding van mijn vier kinderen heeft cultuurbeleving naast intensief sporten, altijd een belangrijke rol gespeeld. Naast muziekles, door de één wat enthousiaster gevolgd dan door de ander, stonden uitjes met het gezin in het teken van museumbezoek, theaterbezoek en concertbezoeken. Deze bezoeken hebben ons gezin enorm verrijkt en de kijk op de wereld verbreed.

Kinder Mattheüs, Rotterdam maart 2015
Youp achter de piano

Targets2Reach wil uiteindelijk culturele organisaties weerbaarder maken, maar eerst richt T2R zich op meer online zichtbaarheid voor ZZP-ers en MKB bedrijven.

Targets2Reach is ontstaan door de impact die de coronacrisis in 2021 en 2022 heeft gehad op de kunst- & cultuursector. Vanuit de gedachte dat kunst- & cultuurorganisaties, net als andere organisaties, baat hebben om crises het hoofd te bieden, wordt op termijn de weerbaarheidsmeter voor deze sector ontwikkeld. Aan de hand van zes parameters wordt gemeten hoe weerbaar een kunstorganisatie of cultuurorganisatie is. Zodat de organisatie die met een crisis wordt geconfronteerd daar proactief mee om kan gaan en deze het hoofd kan bieden. Om de weerbaarheidsmeter te ontwikkelen is Targets2Reach momenteel op zoek naar kunst- & cultuurorganisaties die mee willen werken aan de ontwikkeling daarvan. Heb je daar interesse in? Super tof! Neem dan direct contact met Anita op, via 06 – 19 85 83 07 of mail naar anita.pauwels@targets2reach.nl  

Een aspect waardoor weerbaarheid vergroot wordt, is zeker tegenwoordig een groter zichtbaarheid hebben op het internet. Dit geldt niet alleen voor kunst -& cultuurorganisaties maar zeker ook voor ZZP-ers en MKB bedrijven. Bij de start van Targets2Reach kwam Anita vaak met ondernemers in gesprek waarbij het onderwerp van zichtbaarheid op het internet vaak ter sprake kwam. Uit de gesprekken bleek dat er regelmatig geïnvesteerd is in de ontwikkeling van een website, maar was er minder aandacht voor de rendement van een website. De rendement van een website wordt vergroot door beter vindbaar te zijn in zoekmachines waarbij Google veruit de grootste is. 

Twijfel jij als ZZP-er of als MKB bedrijf aan het rendement van jouw website? Laat dan een scan van jouw website maken! Deze scan levert jou inzicht in welke positie je inneemt in Google, hoeveel bezoekers jouw website heeft, hoe zij zich gedragen op jouw website en wat de conversie is. Om de websitescan te kopen, klik hier.


Werkwijze & waarden van Targets2Reach

Targets2Reach hecht een grote waarde aan fijne samenwerkingen met een hoge kwaliteit. De volgende waarden omschrijven het beste waar Targets2Reach voor staat.