Geen producten in de winkelwagen.
Over Targets2Reach
Targets2Reach is in 2012 opgericht door Anita Pauwels
Wie is Anita Pauwels?
Als 18-jarige koos ik voor de wetenschappelijke opleiding Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit. Deze studie heeft mij gevormd tot wie ik nu ben. Een zelfstandig autonome denker die gepassioneerd werkt vanuit wetenschappelijk onderbouwde theoretische modellen. Na een aantal jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, heb ik de overstap gemaakt naar de farmaceutische branche waar ik lang in commerciële functies voor verschillende gerenommeerde farmaceutische bedrijven heb gewerkt. Hier heb ik geleerd hoe je producten en diensten verkoopt, hoe je relaties met je klanten opbouwt, hoe je gekozen doelen realiseert en bijeenkomsten organiseert.
In de opvoeding van mijn vier kinderen heeft cultuurbeleving naast intensief sporten, altijd een belangrijke rol gespeeld. Naast muziekles, door de één wat enthousiaster gevolgd dan door de ander, stonden uitjes met het gezin in het teken van museumbezoek, theaterbezoek en concertbezoeken. Deze bezoeken hebben ons gezin enorm verrijkt en de kijk op de wereld verbreed.




Met Targets2Reach wil ik culturele organisaties weerbaar maken
Vanuit deze achtergrond en de impact die de coronacrisis in 2021 en 2022 heeft gehad op de kunst- & cultuursector is Targets2reach ontstaan. Vanuit de gedachte dat kunst- & cultuurorganisaties, net als andere organisaties, in staat moeten zijn om crises het hoofd te bieden, is de weerbaarheidsmeter voor de kunst- & cultuursector ontwikkeld. Aan de hand van zestal parameters wordt gemeten hoe weerbaar een kunstorganisatie of cultuurorganisatie is. Zodat de organisatie die met een crisis wordt geconfronteerd daar proactief mee om kan gaan en deze het hoofd kan bieden.
Heb je interesse in de weerbaarheidsmeter voor kunst- & cultuurorganisaties? Bel voor meer informatie 06 19 85 83 07 of mail naar anita.pauwels@targets2reach.nl
Werkwijze & waarden van Targets2Reach
Targets2Reach hecht een grote waarde aan fijne samenwerkingen met een hoge kwaliteit. De volgende waarden omschrijven het beste waar Targets2Reach voor staat.
- Gericht op het op het opbouwen van langdurige klantrelaties. Zodat in veiligheid en vertrouwen met elkaar wordt samengewerkt en de beste resultaten worden behaald.
- Het belang van de klant staat altijd voorop. De samenwerking wordt naast naast een hoge kwaliteit van de inhoud, gekenmerkt door persoonlijke aandacht van Targets2Reach.
- Transparantie vanuit zowel Targets2Reach, als vanuit de klant is van essentieel belang om te komen tot een blijvend resultaat.
- Kernwaarden waar Targets2Reach voor staat: eerlijkheid, openheid, veiligheid en betrouwbaarheid.